Bako.nl

Netheid van werken
Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

Een tevreden klant

Onlangs hebben we gebruik gemaakt van de diensten van Bako en hoewel de levering van de spullen wat langer duurde dan verwacht, zijn we zeer tevreden over de algehele ervaring.

Bako zelf kon weinig doen aan de vertraging in de levering, maar wat echt indruk op ons maakte, was de uitzonderlijke service en de heldere uitleg van de monteurs, Hendrik en zijn maat. Ze waren niet alleen professioneel, maar ook geduldig in het verstrekken van alle benodigde informatie.

Wat ons vooral aansprak, was de nette manier waarop ze te werk gingen. Henk en zijn maat werkten efficiënt en ruimden zoveel mogelijk rommel op terwijl ze aan het werk waren. Dit toont niet alleen hun toewijding aan kwaliteit, maar ook aan klanttevredenheid.

Hoewel de vertraging een teleurstelling was, maakte de uitstekende service van Bako, in het bijzonder de inzet van Hendrik en zijn maat, het wachten meer dan waard. We zijn blij met het eindresultaat en zouden Bako zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare en professionele partij voor airco`s.

toewijding aan kwaliteit, maar ook aan klanttevredenheid.

Score voor Bako.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: