Goed geholpen!
Welke twijfels had je van tevoren?
Aangezien ik in het buitenland zit (Ethiopië) had ik goed advies nodig om zeker te weten dat ik niet een onderdeeltje zou missen of iets dergelijks.
Ook ging de bestelprocedure in mijn geval iets anders.
In alles ben ik prima geadviseerd en geholpen!
Niets op aan te merken :-)