Britt

Drie tegelsamples besteld. Eén tegeltje is beschadigd geleverd en alle tegeltjes hebben een soort lijmresten erop zitten. Dat is helaas geen goed visitekaartje om meer tegels te willen gaan bestellen bij de Badkamerwinkel.

Levering was daarentegen wel snel en vriendelijk dat er vanuit de winkel waar het werd afgeleverd ook even is gebeld om te laten weten dat het pakketje klaar lag om op te halen. Ook vriendelijk personeel in de winkel. Over dat deel van de service ben ik wel positief.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Britt,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat de samples met lijmresten waren geleverd en 1 sample beschadigd was. Onze excuses.
Zoals besproken willen we dat je een juiste keuze kan maken voor de tegels en bieden we onder andere samples hiervoor aan. We hebben de 3 samples kosteloos opnieuw voor je besteld.
Mocht er bij een eventuele bestelling van tegels schade /incorrectheid zijn, vernemen we dit graag zo snel mogelijk om te kijken naar een juiste oplossing hiervoor (vaak nalevering).
We hopen dat je de 3 nieuwe samples goed ontvangt. We blijven graag in goed contact om het juiste te kunnen doen bij enige hinder. Groetjes Jasmijn.

Score voor Badkamerwinkel.nl: 2/5