sandra

Misleidende advertentie. Omschrijving klopt niet met hetgeen dat ze verzenden. Onder het mom sorry foutje op de site. We zijn ermee bekend maar we hebben er nog niks aan gedaan. Voel me zwaar belazerd.
Ik denk niet dat dit review op deze site komt aangezien er alleen maar positieve reacties staan.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hoi Sandra,
Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling.
We hebben inderdaad veel mooie aanbieding op onze website. We bieden onder andere verschillende sets aan met een mooie korting. Helaas stond er als uitzondering voor deze set iets onjuist vermeld. U had kunnen nagaan dat het toilet niet werd meegeleverd, maar we begrijpen uw verwarring. We doen ons best de productinformatie zo goed mogelijk weer te geven en er alles aan te doen om deze situaties te voorkomen. We betreuren deze situatie ontzettend en dit is heel vervelend. Onze excuses voor dit ongemak. We hebben direct doorgeven om de productinformatie te verduidelijken. Fijn dat u de bestelde producten heeft ontvangen en dit goed is geleverd. Gezien uw situatie is onder andere de optie aangegeven de bestelling kosteloos bij u op te halen voor retour. Met uw melding gaan we aan de slag en zullen kritisch kijken om onze service verlening te optimaliseren. Groetjes Jasmijn.

Score voor Badkamerwinkel.nl: 1/5