Marco Vink

Via bol.com heb ik een close-in boiler besteld. Deze kwam mooi op tijd, en een dag later geïnstalleerd. Na een paar uur bleek het vloertje waar die op stond helemaal nat te zijn. Alle aansluitingen nogmaals gecontroleerd en vloertje droog gemaakt, maar na een uurtje was de vloer weer nat. Volgende dag contact opgenomen met Badkamerwinkel. Ze vroegen of ik foto's en een filmpje wilde opsturen, en deze hebben ze doorgezet naar de leverancier. Na een paar dagen kreeg ik te horen dat de boiler niet te repareren was (er zit waarschijnlijk een lek in een van de doorvoeren van de ketel). Ik moest de oude maar weg doen en er werd een nieuwe opgestuurd. Deze was mooi op tijd geleverd. Al met al een goede en correcte service en geen gezeur. Top dit mag je van de bedrijf/winkel verwachten. Goed geregeld.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Marco Vink, dank je wel voor je review. Wat vervelend dat de boiler die je gekregen hebt kapot was, maar fijn dat je van ons gelijk een nieuwe hebt gekregen. Heel veel plezier van je aankoop. Groetjes, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 4.5/5