ruben

Zeer slechte klantenservice!, We hebben meerdere bestellingen gedaan in het begin zeer tevreden. En dus in het totaal voor ruim 6700,- euro besteld voor een verbouwing.

Het probleem ontstond bij de douche. We hebben twee Hotbath cobber sets besteld, uiteraard was het inbouw gedeelte het eerste nodig en de daadwerkelijk afbouw gebeurde pas een stuk later. Nu bleek dat bij de afbouw delen een verkeer onderdeel was geleverd. het afdek gedeelte van de douche knop is anders dan die van de thermostaat kraan, echter kregen wij 2x het zelfde onderdeel. Dit is moeilijk te zien, maar past niet door een andere diameter.

Na 11 mails, 3 maanden, meerdere foto's en 4 verschillende klantenservice medewerkers, (Mark, Zoltan, Michelle & Nina) lijkt het probleem nog steeds niet duidelijk, of is er niemand die het echt op wil pakken. Bij elk bericht laat ik mijn telefoonnummer achter, maar iedereen lijkt zich achter zijn toetsenbord te verschuilen en we worden al maanden aan het lijntje gehouden. Er is daar niemand met de wilskracht of het mandaat dit echt op te lossen.

Wees dus gewaarschuwd! alles lijkt prima, tot er een probleem is met levering of garantie! Ik raad aan om te bestelen via sanitairwinkel daar hebben wij zeer prettig contact mee gehad, en zij denken nu mee in ons probleem en gaan kijken of zij ons verder kunnen helpen met het oplossen van een probleem bij de concurrent! dat is pas service!!

Jammer, we kunnen nu nog steeds niet genieten van onze badkamer. Ze verschuilen zich continue achter hun leverancier met verschillende smoezen. Echter doen wij geen zaken met de leverancier, wij doen zaken met badkamerwinkel. We weten ons geen raad meer en hebben daarom besloten een advocaat in te schakelen. Jammer dat het zo moet lopen..

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste ruben,
Wat vervelend dat deze kwestie zo lang loopt. Ik ga het service team vragen om het uit te zoeken zodat het eindelijk kan worden afgerond. Je hoort van ons. Groet, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 0.5/5