Zwaan

Spiegel gekocht die bij het ophangen direct van de muur viel, de lijm bleek helemaal verteerd. Kon 'm nog net opvangen. Terug naar de winkel, deze spiegel willen we niet meer. De medewerker zegt toe dat we ons mijn geld terugkrijgen, "Het is al in gang gezet en staat zo op uw rekening." Later ontvangt mijn vrouw een mail dat de spiegel gerepareerd wordt. Ik bel de klantenservice: nee, bedankt, graag zoals afgesproken ons geld terug. Wordt toegezegd te annuleren en mij dezelfde dag per mail te informeren over de stand van zaken: dat wordt al niet nagekomen. Mail gestuurd: nu verwijst de klantenservice weer naar hun eerdere mail en dat ze 'even afwachten wat de fabrikant er van vindt'. Daar hebben wij toch niets mee te maken... afspraak is afspraak toch? Kapot product leveren en vervolgens moeilijk doen over retour, hier kopen wij nooit meer iets.
@Jasmijn, als je reageert, graag met de mededeling dat ons geld alsnog is teruggestort.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Geachte Zwaan, wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over een product en de retourzending niet echt soepel loopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb zojuist mijn collega's van de service afdeling gesproken en als het goed is alles als goed is in orde gemaakt. Groeten, Jasmijn.

Score voor Badkamerwinkel.nl: 1/5