potros en co bv

Ik bestel een gebrit inbouw reservoir en omdat de waterbediening niet bij de reservoir inbegrijpen was heb ik een bij besteld.ik installeer de reservoir en ik wou de waterbediening installeren maar het past niet wat ik raar vond want normaal de gebrit waterbedining is er maar een model.ik ben in de winkels gaan kijken elke gebrit reservoir dat ik heb gezeien is anders dan wat ik gekregen heb.ik neem contact met de klantendienst,hun email adres werkt niet,ik krijg telkens een fout melding.ik proberde via facebook messenger,na zoveel dagen krijg ik een soort robot bericht die mijn tekst kopierde als antwoord.eindelijk ik neem contact via de contact form op hun site en na 1 week antworden mij dat ik de verkerde waterbediening heb besteld en ik mocht het retour melden en de juiste bestellen.de link van de retour werkt niet maar ik heb ze dus terug gecontacteerd om te vragen als het goed om de waterbediening zonder de orginele verpakking mag sturen omdat ik de verpakking heb weg gegooid omdat ik zeker was dat de onderdeel kan nooit verkeerd zijn .ik heb ze ook gevraagd om mij de link te sturen voor de juiste onderdeel en een week later hebben ze mij geantwoord dat ik 50% van de prijs van de product moet betalen voor de verpakking(een heel gewone bruine kartonen dosje.en een link voor de juist onderdeel konen ze mij niet bezorgen.eerste keer maar ook de laatste.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste meneer/mevrouw, wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Ons serviceteam neemt even contact met u op om uw verhaal goed aan te horen zodat we onze service daar kunnen verbeteren. Groet, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 0.5/5