Hans

Twee artikelen besteld waarvan 1 een langere levertijd heeft (13wkn).
Beide artikelen worden pas na 13 weken verstuurd.
Telefonisch contact opgenomen om 1 artikel versneld te krijgen en dit wordt na een vriendelijk gesprek met de klantenservice geregeld en toegezegd.
Omdat in mijn orderstatus niets veranderd en er na een week nog niets geleverd is maar weer gaan bellen.
Wederom vriendelijk te woord gestaan en orderstatus weer aangepast met spoed levering binnen twee werkdagen wordt bevestigd per mail. Na twee dagen niets ontvangen en ook orderstatus niet aangepast, weer gebeld en deel order geannuleerd omdat ik niet langer kan en wil wachten. Helaas heb ik weinig vertrouwen meer in deze firma zit iets structureel niet goed daar.
PS mijn orderstatus geeft nog steeds niet aan dat deel van bestelling geannuleerd is dus maar weer gaan bellen.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Hans, aan de hand van uw bericht zouden wij graag nog even contact opnemen. Maar we hebben helaas geen gegevens van u via deze review. Mocht u het fijn vinden om nog door ons gebeld te worden dan mag u uw telefoonnummer (en ordernummer) mailen aan jasmijn@badkamerwinkel.nl dan zorg ik daarvoor. Groet, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 1.5/5