Roy

Langere wachttijd dan op de site vermeld en slechte service. Ik heb hier een easydrain gekocht, waarvan op de site stond dat deze de volgende dag in huis zou zijn. Dit duurde een week, waarbij ik direct de track en trace kreeg, maar deze vervolgens 4/5 dagen op 'nog niet door PostNL ontvangen' bleef staan. Na meerdere malen gebeld te hebben, kreeg ik het product eindelijk in huis. Het product zat niet in de originele doos en leek gewoon los in een nieuw doos gegooid te zijn met wat verpakkingsmateriaal er tussen, zonder typenummers of wat dan ook. Het leek een retour / 2e hands product. Toen ik navraag deed om zeker te zijn dat alle onderdelen van de drain aanwezig zijn, kreeg ik van de verkoper in de winkel (die de telefoon op nam) direct te horen dat het om een retour ging die opnieuw gestuurd was. Hij kon dat zien in het systeem. Dit was niet bekend en stond ook niet op de site. Ik wilde weten of ik alle onderdelen wel had ontvangen en of ik wel het juiste product had gekregen. Deze man kon niet verder helpen, maar verbond mij door naar de hotline. Bij de hotline werd de telefoon opgehangen. Na nog een bellen kreeg ik Marissa aan de lijn, die absoluut niet van plan was om mij te helpen. Ze vond het maar lastig allemaal en ik mocht het product bij hoge uitzondering gratis retour sturen, terwijl ik wilde weten of ik alle onderdelen wel ontvangen had. Allereerst gaf ze aan dat ik zelf maar moest uitzoeken in de handleiding of op de site van Easydrain of ik alle onderdelen had. Zij wilde in ieder geval geen moeite doen, dat was wel duidelijk. Na veel gedoe en aandringen van mijn kant, wilde ze dan toch bij easydrain gaan informeren, maar dat zou wel lang gaan duren voordat ik antwoord zou gaan krijgen. Uiteindelijk heb ik zelf Easydrain gebeld en binnen een dag antwoord gekregen. Bij badkamerwinkel kunnen ze ook niet op de site vermelden dat iets een retour is, zo wist Marissa mij te vertellen, dat zou echt te veel werk worden allemaal. Mijn advies: Koop hier niets of haal het af bij de winkel, zodat je kunt zien dat het om een nieuw product gaat en niet om iets wat een retour is zonder dat zij dit aangeven. Het is bizar hoe zij met klanten omgaan!

Score voor Badkamerwinkel.nl: 0.5/5