J. vd Rijt

De levering is prima verlopen, maar helaas zelf niet het juiste artikel besteld. Geen probleem want je ontvangt een retourlabel echter betaal je hier wel €7,95 voor. Ik kan zelf voordeliger retourneren... Maar goed dit vind ik nog niet het grootste probleem.
Het pakket is geretourneerd via PostNL echter zag ik een ander bezorgadres waar het pakket is geleverd is (ondanks het antwoordnummer wat ik had ontvangen). Maar ik verwacht dat dit goed zal zijn.

Waar ik echter WEL een probleem mee heb is de zeer slechte na-service! Ik heb via e-mail een vraag gesteld of dit retouradres goed is en of het pakket dus goed bij hen is aangekomen, maar ik krijg totaal geen reactie! Dit kan echt niet in deze online tijd!!

Erg jammer want hierdoor zal ik niet snel meer bij hen bestellen. Ik betaal de volgende keer liever wat meer dan dat ik geen antwoord krijg op mijn vragen. Mag hopen dat het terugstorten van je aankoopbedrag beter verloopt.
Ik probeerde jullie hierover te bellen maar ik kreeg de mededeling: "tijdelijk niet bereikbaar". ??

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Hallo Joyce, ik ga ervoor zorgen dat mijn collega contact met je gaat opnemen. Groeten, Jasmijn

Score voor Badkamerwinkel.nl: 2/5