Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

J de Jong

Onze ervaring bij het vervangen van de badkamer kan ik ronduit positief noemen. Fijn contact met verkoopster in showroom, zeer professioneel, maakte een offerte waarin alles werd meegenomen. Dus geen zaken die er later nog bijkomen.
Dan lijkt het bedrag misschien hoger dan elders maar is dan zeer compleet.

In de showroom werd ruim de tijd genomen terwijl dat best veel tijd kostte en we nog 1 of 2 keer zijn terug gekomen voordat we de beslissing namen. Tekeningen werden gemaakt en desgewenst aangepast. Ook daarin werd goed mee gedacht. De installateurs waren zeer vakkundig, werkten netjes (iedere dag opruimen en vegen) gingen ook achter elkaar door dus geen dagen waarop er niets gebeurde. Dachten ook goed mee en geen moeite leek teveel. Zelfs voor het ophangen van haakjes wilden ze terug komen zodat we er eerst over na konden denken waar we die precies wilden hebben. Tegelzetter werkte ook erg netjes. Klachten werden meteen opgepakt en opgelost. Bijv. Geberit toilet waarvoor meteen Geberit ingeschakeld werd en snel een onderdeel vervangen.

Wij zien nu geen verbeterpunten. Als wij weer iets van sanitair nodig zouden hebben zouden we zeker weer naar Astra gaan.

Score voor Je Baden+ badkamerspecialist: 4.5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja