Helaas geen goede ervaring. Ten eerste werd mijn bestelling weken later bezorgd. Ik heb er op een gegeven moment zelf een mail over gestuurd waar mijn bestelling bleef ipv dat zijzelf mij op de hoogte hebben gehouden. Er was geen excuses noch een compensatie. Later kreeg ik te horen dat mijn huisnummer
blijkbaar niet goed was doorgekomen. Het minste wat je op zo’n moment als bedrijf kunt doen (als je je belofte niet waarmaakt, ) is je excuses aanbieden. Ik zal dan ook niet meer bestellen.

Waarom heeft u ons product gekocht? | What is the reason for buying/using our product?

gut health

Reactie Babsbonebroth:

Onze excuses voor uw onaangename ervaring. We begrijpen uw zorgen en waarderen uw feedback.
- Vertraging: We betreuren de vertraging bij uw bestelling en het gebrek aan communicatie. We zullen onze communicatie verbeteren. Als er na 3 dagen nog steeds vertraging optreedt, vragen we om contact met ons op te nemen via contact@babsbonebroth.com. Alle informatie over de bezorging is beschikbaar op onze website.
- Adresfout: Het is van essentieel belang om juiste adresgegevens te verstrekken. Bij fouten vragen we u vriendelijk om contact met ons op te nemen via e-mail voor correcties.
- Verlies/schade: Bij problemen door onze bezorgpartner, starten we direct een onderzoek en verzenden vervangende pakketten op maandag en woensdag.
We begrijpen dat u niet tevreden bent en respecteren uw beslissing om niet opnieuw te bestellen. Als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Paulina

Score voor Babsbonebroth: 0.5/5
Zou u dit bedrijf/product aanbevelen? | Would you recommend this company/product? Nee
Chicken broth