Nancy Houtmeyers

De levering is niet verlopen zoals verwacht ,omdat ik in België woon, maar uiteindelijk is alles correct afgeleverd.

Waarom heeft u ons product gekocht? | What is the reason for buying/using our product?

Omdat ik enkel deze bouillon mag drinken tijdens het vasten wegens gezondheidsredenen. Ik heb geen andere even kwalitatieve versie gevonden. Niet online alsook niet in gespecialiseerde winkels.

Reactie Babsbonebroth:

Beste Nancy,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en het delen van uw ervaring met betrekking tot de levering. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de uiteindelijke aflevering van uw bestelling, ondanks enige vertraging vanwege uw locatie in België.
We begrijpen dat het voor u belangrijk was om onze bouillon te kunnen gebruiken tijdens het vasten vanwege gezondheidsredenen, en we zijn blij dat we aan uw behoeften konden voldoen. Het doet ons genoegen te horen dat u geen andere even kwalitatieve versie heeft kunnen vinden, zowel online als in gespecialiseerde winkels. Uw tevredenheid en het vervullen van uw specifieke behoeften zijn voor ons van het grootste belang.
We willen u laten weten dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze leveringsprocessen, inclusief internationale zendingen, om ervoor te zorgen dat al onze klanten, waar ze zich ook bevinden, een soepele en tijdige levering ervaren. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en blijven streven naar een nog betere service in de toekomst.
Mocht u nog vragen, suggesties of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u van dienst te zijn.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw steun aan ons merk. We waarderen uw vertrouwen in ons product en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Paulina & Barbara

Score voor Babsbonebroth: 5/5
Zou u dit bedrijf/product aanbevelen? | Would you recommend this company/product? Ja
Mix bottenbouillon