Harriët van Wetten (factuurnaam)

Het product dat ik bestelde, valt tegen.
Vroeger gebruikte ik altijd een dagcrème van Babor waarover ik zeer tevreden was. Nu dacht ik een dagcrème besteld te hebben, maar de crème is zo stug dat ik me afvraag of het wel een dagcrème is. De beschrijvingen van de producten op de website zijn niet echt duidelijk daarin. Er worden veel woorden gebruikt waarbij een leek, zoals ik, eigenlijk vooral moet gissen wat er bedoeld wordt. Via de zoekfunctie 'dagcrème' kwam ik wel bij dit product terecht.

Tussen de monsters die meegestuurd werden, zat wel een interessante dagcrème, dus dat is zeker positief.
Maar liever zou ik toch gemakkelijker zelf kunnen uitzoeken waarvoor de producten precies bedoeld zijn.

Na bovenstaande gemeld te hebben, werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke medewerker van Babor. In dit gesprek bleek dat ik de verkeerde crème toegestuurd had gekregen. Dit wordt nu rechtgezet, ik krijg nu het juiste product toegestuurd, en daar ben ik verrast blij mee.
Dat ik geen vijf sterren geef, komt omdat voor mij blijft staan dat het beter zou zijn als op de site duidelijkere teksten, in helder Nederlands, zouden staan. Ik ben ervan overtuigd dat dit mogelijk is, en dat zowel Babor als klanten daarmee gebaat zullen zijn. Dit laatste is als opbouwende kritiek bedoeld.

Score voor BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: