Uitlaat Mercedes 200-280 (W123) 280, Achterdemper MERCEDES. € 64,13 Ik zou deze graag bestellen bij U.
Hij past onder mijn W123- 280E van 1980 lees ik in de advertentie.

18:53
za 24 nov
Wat is het kenteken dan kijk ik het na.
12:27
34-XP-FF Is het kenteken. Als U meer informatie nodig heeft dan hoor ik het wel.

Mvg
15:52

20:47
ma 26 nov
Gaat deze wel goed passen of heeft U er nog niet naar gekeken?
18:37
di 27 nov
Ik ga deze bestellen.
18:46
wo 12 dec
Hallo heeft U al gehoord wanneer deze uitlaat er is? 10 dagen duurde het toch? Mvg
20:12
ma 17 dec
Ik heb U gebeld thuis vrijdag avond. U zou even voor mij kijken vandaag wanneer de uitlaat komt en dan een mailtje sturen met deze info. Tot nu toe niets of is het beter om nog even te bellen?
18:56
wo 26 dec
Hallo ik hoor nog steeds niets van U? Ik heb de uitlaat snel nodig en wil weten wanneer hij nu eindelijk komt die 10 werkdagen zijn al lang om. Wat is er aan de hand? U zal een mail sturen wat steeds niet gebeurt en wij zijn een maand verder hij is betaald dus ik wacht nog steeds.
14:48
do 27 dec
zou u ons even kunnen bellen?
10:37
vrijdag bel ik.
18:39
wo 2 jan
U heeft vanmiddag nog contact gehad met de leverancier?
19:03
do 3 jan
Ik bel vrijdag maar weer eens, want ik heb nog niets gehoord over de levering van U.
17:27
27-11-2018 besteld.
19:25
za 2 feb
4-01-2019 gebeld met U en afgesproken om het geld terug te storten omdat het te lang duurde. Vreemd dat het nog niet is terug gestort 72 euro en 8 cent. Ik zal U dus weer bellen hoe lang of waarom dat niet is gebeurd. Ik had veel vertrouwen in uw website.
19:51
gisteren
Nu is het geld €72,08 nog steeds niet teruggestort. Hoe kan dat eigenlijk? Ik heb de uitlaat die niet is geleverd door U wel direct betaald. En nu hij niet geleverd kan worden en de afspraak duidelijk is gemaakt dat U mij het geld terug stort dat ik nog niets heb ontvangen, Ik stel Marktplaats op de hoogte van uw handelen. Morgen belt U mij als U niet belt onderneem ik actie. Mvg
19:12
Je raad het al er is weer niet gebeld of geld teruggestort zoals is afgesproken.
***Alles is na een telefoontje van hen toch goed gekomen.****

Ja dat zij hun afspraak nakomen.

Score voor Autoonderhoud.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Uitlaat demper W123