Vond je het bestellen gemakkelijk?

Sander

Helaas geen goede review;
1/12 winterbanden besteld, 14 december pas in huis.
Vertraging lijkt grotendeels bij transport te zitten, maar banden blijken ook uit Duitsland te moeten komen.
Mails worden bijzonder snel beantwoord, door bemiddeling alsnog vrij snel banden binnen.
4 winterbanden, 2 zijn wel al 2 jaar oud (2021 gemaakt), en 2 staat geen jaartal op, weet niet of dat gebruikelijk is

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

levertijd klopt bij mij dus niet
daarnaast blijken banden uit Duitsland te komen dus internationaal vervoer nodig

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Sander. De levering werd vastgehouden voor 10 dagen door DPD. Wij hebben meerdere keren hen verzocht om te leveren, maar dit hielp helaas niet. Waarom dit is , dat is ons niet duidelijk. Onze Excuses daarvoor namens DPD.
Wat betreft de DOTcode. 2 Jaar oud is in de bandenwereld gewoon een recente code.
Al onze banden worden in de depots geconditioneerd opgeslagen.
Zowel de temperatuur, luchtvochtigheid en de lichtsterkte zijn aangepast, zodat de banden niet of nauwelijks verouderen tijdens de opslag.
Hiermee gaan zij de volledige geadviseerde levensduur van o.a. de ANWB 6-7 jaar mee na montage.
Etienne Persijn van Team AP

Score voor Autobanden Prijsvechter: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee