Vond je het bestellen gemakkelijk?

Vancrayelynghe

Na 1 week nog geen track and trace code ontvangen. Op mijn mail met daarin de vraag waar de code bleef kreeg ik een vrij kort antwoord dat de code al was verstuurd. Ik heb de code nooit ergens gevonden, ook niet in spam etc.
Volgens de site neemt het montage bedrijf contact op en is dit vaak binnen 2 dagen, maar ook hier heb ik ruim anderhalve week op gewacht. Volgens het montage bedrijf kwam dit door de communicatie vanuit prijsvechter.

Snelle reactie op mail met vraag.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Vancrayelynghe
Bedankt voor uw review.
Wat betreft de trackingcodes, dit zullen wij nogmaals bekijken. Ons systeem geeft aan deze te hebben verzonden.
Wat betreft het montagepunt, is het onmogelijk, dat zij geen mail van ons hebben ontvangen, met het verzoek om u te bellen na binnenkomst. Deze mail is gekoppeld aan ons verzendsysteem en gaat er geautomatiseerd uit. Dit systeem werkt al 16 jaar perfect. Wij denken dan ook dat het montagepunt er ( wellicht in de drukte) overheen heeft gekeken.
Uiteraard hebben wij hen verzocht dit in de gaten te houden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet. Daniël (Team Autobanden Prijsvechter)

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja