Vond je het bestellen gemakkelijk?

Van den berg

Onzeker over het bedrijf ,het blijft toch een zwart gat waar je je geld naartoe stuurt, maar 3 dagen en DPD stond op de stoep . Keurig verpakt en zeer recente dot nummers ,goed product , snelle bezorging.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Vermelding van de codes van de banden en met of zonder velgrandbeschermer

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer / mevrouw van den Berg,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat we de twijfel niet konden wegnemen en dat u zich ongerust maakte over uw bestelling.
Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn naar de klant toe. Met meer dan 5000 reviews van andere klanten, met alle gegevens van ons inzichtelijk op onze website.
Ook voor ons is dit een probleem. Voor de volgende keer, mocht u twijfelen aan een website, check dan het volgende:
1) toets naam van bedrijf in in Google samen met het woord klachten. Dan weet u vaak al genoeg.
2) Kijk of alle gegevens op de website staan. Kvk nummer, BTW nummer. Deze kunt u ook controleren.
3) Check de website op https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
4) Als de website op de 1e pagina staat van Google ( geen betaalde advertenties kiezen ), dan is het een website die al lang bestaat. Het duurt minimaal een half jaar tot 1 jaar om op deze 1e pagina te komen. Een nep website bestaat niet zo lang.
Hopende u hiermee te hebben geholpen.
Met vriendelijke groet, Etienne van Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja