Vond je het bestellen gemakkelijk?

Chris

WAARDELOZE ERVARING!! Bestellen was eenvoudig. Levering slecht, support slecht. Het garagebedrijf dat de banden zou bevestigen bleek dit helemaal niet te willen doen. Banden werden ergens anders geleverd, zonder mij te informeren. Helpdesk zei we hebben geleverd, en het garagebedrijf werkt niet mee, succes verder, tot ziens! Geen oplossing, niet de banden naar een ander bedrijf sturen. Nee, mijnheer haalt u ze zelf maar op en zoek het maar uit bij een andere garage. NOOIT MEER MET DIT BEDRIJF

Bestelproces

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Support

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Chris. Spijtig dat de levering niet zo is gegaan als gewenst. Onze excuses daarvoor. Ook wij vinden het belachelijk, dat een montagepartner ineens niet meer wil monteren. Dat hebben ook wij in ons bijna 17 jarig bestaan nooit eerder meegemaakt. Gelukkig kon u kiezen voor een alternatief montagepunt. Wij hebben u gevraagd om de banden op te halen bij het 1e montagepunt. Dit omdat afhalen door DPD en doorleveren naar een montagepunt 1.8 KM verderop, soms wel 7 dagen kan duren. Deze manier was voor u de snelste oplossing. U kon de banden afhalen en gelijk doorrijden naar het alternatieve montagepunt in de buurt. Wij dachten zo een gedegen oplossing te hebben geboden, maar u dacht er blijkbaar anders over. Dat betreuren wij en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Desondanks wensen we u veel plezier van de nieuwe Westlake banden.
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee