Vond je het bestellen gemakkelijk?

Rohan Elings

Levertermijn zoals vermeld op de website wordt niet waargemaakt. Track and trace werkte voor één set van 2 banden niet. Informatievoorziening sowieso summier. Opgegeven telefoonnummer van montagebedrijf klopte niet. Montagebedrijf heeft niet laten weten dat de banden afgeleverd waren. Al met al geen top transactie. Kwaliteit van de banden en prijsstelling is daarentegen wel goed.

Kwaliteit en prijsstelling zijn goed.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Mate en snelheid van informatievoorziening

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Rohan, Bedankt voor je review.
Ik wil graag betwisten, dat de trackingnummers niet werkten. Wij hebben ze beide 2x op verschillende data getest en 2 x was openen geen enkel probleem en was de informatie duidelijk zichtbaar.
Dit hebben wij op 08-6 ook aan u bevestigd.
Wat betreft het montagepunt, wij zullen hen aanspreken. Zij behoorden u te bellen. Dit hebben wij bij de montage-aanmelding verzocht aan hen en het stond zelfs op de sticker.
De levertijd is wat aan de langere kant geweest. Dit komt door de zomerbandenwissel. Dit vermelden wij ook bij het product ( onder "meer informatie" en op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/alles-over-levering/ en https://www.autobanden-prijsvechter.nl/cms/faq/levering-en-pakketdienst/
Desondanks vinden we het jammer dat u niet tevreden bent en bieden we daarvoor onze excuses aan.
Uiteraard wensen we u veel plezier met de nieuwe banden !
Deborah van Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee