Vond je het bestellen gemakkelijk?

Eric

Slecht, sturen demobanden op voor de prijs van nieuwe. Foutje kan gebeuren, maar de manier waarop ik aangesproken werd slaat alles. Klanttevredenheid staat hier laag op de ladder.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

De manier waarop je bij een vergissing van Autobanden Prijsvechter wordt aangesproken. Centen in de tas, klant aan het gas!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Eric. Jammer dat u vindt, dat u niet netjes bent behandelt. We snappen dat u dat vindt, aangezien u niet kreeg waarop u hoopte. Namelijk een fikse korting.
U kocht nieuwe banden bij ons. U gaf aan dat dit demobanden waren. Wij vonden dat raar, aangezien wij afspraken hebben met onze leveranciers, dat wij geen demo verkopen of leveren.
Wij hebben u dan ook gevraagd om foto`s, echter kon u deze niet overleggen. U had de banden al gemonteerd.
Dus zonder enige vorm van bewijs, gelovend op uw blauwe ogen, moeten wij u een fikse korting verlenen. Een bedrag terugbetalen. Dat vinden we echt vreemd.
Als wij u inderdaad, bij misverstand, demobanden hadden geleverd, dan hadden wij deze graag kosteloos retour gehaald of u gecompenseerd.
Wij behandelen onze klanten netjes. Altijd al gedaan. Daarom hebben we ook 99% terugkerende klanten en een 8.9 gemiddeld als rapportcijfer.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee