Vond je het bestellen gemakkelijk?

Khuram

Bullshit bedrijf eerste en laatste keer dat ik bij hun bestel ze geven aan nieuwe bandjes te verkopen nou 1 kwam uit 2019 andere uit 2020 dat is voor mij al veels te oud en dan een dom wijf op de klantenservice die op alles zegt sorry we kunnen hier niks aan doen ga beter naar je lokale banden boer betaal die paar tientjes extra en krijg op ze minst banden van het jaar waar je in leeft!!!

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Zet geen neppe info op jullie website en aub doe wat aan de klantenservice als er tegen mij was gezegd sorry we hebben niet deze type bandjes nieuw van die jaar op voorraad we komen u tegemoet dan was het opgelost ipv een dom wijf die goed salaris van jullie krijgt en op alles zegt kan hier niks meer aan doen

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Khuram,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent.
Banden minder dan 3 jaar geleden geproduceerd worden in de bandenbranche gezien als recent.
Al onze banden worden in de depots geconditioneerd opgeslagen.
Zowel de temperatuur, luchtvochtigheid en de lichtsterkte zijn aangepast, zodat de banden niet of nauwelijks verouderen tijdens de opslag.
Hiermee gaan zij de volledige geadviseerde levensduur van o.a. de ANWB 6-7 jaar mee na montage.
Dit in tegenstelling tot een lokale bandenboer waar banden soms jaren ongeconditioneerd in de schappen liggen.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee