Vond je het bestellen gemakkelijk?

Mooie prijzen maar met track & trace verkeerde code ontvangen, niet bereikbaar met telefoon en montage bedrijf ontvangt de bestelling zonder naam van besteller!

Prijs

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Zie omschrijving

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste mevrouw (naam bij ons bekend)
Jammer dat u niet tevreden bent.
Graag gaan wij in op uw review.
Wij hebben de trackingcode bekeken en deze werkt geheel zoals het moet. Om uit te sluiten dat er iets mis was met de mail, waarin de tracking code staat, ontvangen we deze graag van u om dit te onderzoeken.
Wat betreft bereikbaarheid: Wij zijn op gezette tijden telefonisch bereikbaar. Deze tijden staan op https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/telefoonnummer/
Buiten de telefoon zijn wij goed bereikbaar per e-mail, contactformulier, chat en What`s App. Meestal reageren wij binnen 2 uur en daar zijn we trots op! Veel bedrijven hanteren hier 1-2 werkdagen voor. Doen we het toch goed, lijkt me zo.
Over het pakketlabel. Uw ordernummer staat op het pakketlabel en daarmee kan het montagepunt zien voor wie de banden zijn. Tevens krijgen zij van ons een aanmelding per mail, waardoor zij weten voor wie de banden zijn.
Uiteraard betreuren wij dat u niet tevreden bent en zullen wij er alles aan doen om het proces nog beter te maken.
99% Tevreden klanten vinden wij niet voldoende en willen we graag naar 100%. Daarom excuseren wij ons voor het ongemak die u heeft ervaren.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee