Vond je het bestellen gemakkelijk?

e.sandee

Goed levering zoals overeen gekomen

goede banden

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

de garage was al gestopt maar stond nog op de site

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Sandee,
Spijtig te vernemen, dat de bij ons aangesloten garage gestopt was. Wij waren hiervan niet op de hoogte. Onze excuses daarvoor.
Ondanks dat wij jaarlijks meerdere checks uitvoeren of onze montagepunten nog werkzaam zijn, komt het soms voor dat een montagepunt gesloten is.
Wij zijn mede afhankelijk van de informatie voorziening, vanuit deze montagepunten.
Bij elke aanmelding en meermaalse jaarlijkse correspondentie met montagepunten, verzoeken wij hen om ons op de hoogte te houden van ontwikkelingen zoals prijsveranderingen, verhuizing of eventuele sluiting.
Indien een montagepunt deze informatie niet deelt, dan kan het voorkomen dat het mis gaat, zoals in uw geval.
Uiteraard zorgen wij er altijd voor dat dit keurig wordt opgelost, mocht dit noodzakelijk zijn. Wij staan altijd garant voor onze service en uitlevering van de producten.
Het voormalige montagepunt heeft uw banden ontvangen, contact met u gehad en u de mogelijkheid geboden om te laten monteren bij een naburig garagebedrijf.
Hiermee was de kwestie alsnog keurig opgelost.
Echter betreuren wij het, dat het montagepunt ons niet had geïnformeerd en excuseren wij ons hiervoor.
Uiteraard is het betreffende montagepunt verwijderd van onze website.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja