Vond je het bestellen gemakkelijk?

Van Nieuwkasteel

Website overzichtelijk, helaas niet geheel correct met de informatie betreffende leveringstijden en track en trace informatie.
Deze informatie werd door de helpdesk bijzonder vlot opgelost (aparte mail met de track&trace), maar de banden waren niet binnen de aangegeven 3 werkdagen binnen (donderdag avond besteld, de donderdag de week er op pas binnen).

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Ik kreeg de mededeling dat de banden vanwege een feestdag een dag later bezorgd zouden worden pas na de betaling, het zou jullie sieren dit eerder te vermelden. De banden kwamen uiteindelijk 2 dagen later.
Ik heb annuleringskosten moeten betalen voor een besproken brug, niet veel maar toch, niet netjes.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer van Nieuwkasteel.
Bedankt voor uw nette review.
Het klopt wat u hier aangeeft. U had op Donderdagavond besteld, waarbij we normaal op Vrijdag verzenden.
Op Vrijdag was het een feestdag in Duitsland en in België, waar de verzenddepots staan.
Derhalve is er Maandag verzonden en met 2-3 dagen levertijd is er op Donderdag geleverd. Dit komt overeen met de levertijd die wij aangeven.
Echter begrijpen wij dat u dit (betreffende feestdag) liever eerder had geweten. Wij zullen hier over gaan nadenken, hoe dat we dit de klant tervoren duidelijk kunnen maken op de website.
Onze excuses voor het ongemak.
Etienne
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja