Vond je het bestellen gemakkelijk?

WGK

Wat bedenkingen na aflevering

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Geleverde banden bleken al 2 jaar oud te zijn.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste WGK
Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden bent.
Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch een kanttekening bij willen plaatsen.
U gaf aan dat u een leeftijd van 2 jaar oud vindt.
In de bandenwereld worden banden met een productiedatum ( dot ) tot maximaal 3 jaar als recent gezien. Zie ook https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/faq/
Na deze 3 jaar zijn wij verplicht om dotcoderingen aan te duiden, echter kiezen wij ervoor om banden van 3 jaar of ouder geheel niet weer te geven in onze webwinkel.
Exacte dotcodes per band weergeven is helaas niet mogelijk. De omloopsnelheid van de banden is dermate hoog ( 3 magazijnen ca 100.000 banden per dag ), dat dit niet haalbaar is. Zeker niet bij meer meer dan 5000 verschillende banden.
Al de door ons verkochte banden zijn geconditioneerd opgeslagen, onder een bepaalde luchtvochtigheid, lichtsterkte en temperatuur, zodat de banden in de magazijnen niet of nauwelijks verouderen. Dit in tegenstelling tot een normale garage of kwikfitter.
U kunt daarom de banden tot max 7 jaar na montagedatum blijven gebruiken.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja