Vond je het bestellen gemakkelijk?

Geen volledige informatie

Nee

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Het bouwjaar v/d banden staat er niet bij! Ontving banden week 40 2017; blijven nog maar 5 jaar over (7 jaar advies: besteld september 2019) Banden waren verkeerd opgeslagen; zijkanten waren doorgezakt. Normaal oppompen was niet mogelijk!

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Geachte klant ( naam bij ons bekend )
Bedankt voor uw review, Spijtig dat u niet tevreden was.
Uiteraard begrijpen wij goed wat u bedoelt, echter zouden we hier graag toch wat kanttekeningen bij willen plaatsen.
In de bandenwereld worden banden met een productiedatum ( dot ) tot maximaal 3 jaar als recent gezien. Zie ook https://www.autobanden-prijsvechter.nl/info/faq/
Na deze 3 jaar zijn wij verplicht om dotcoderingen aan te duiden, echter kiezen wij ervoor om banden van 3 jaar of ouder geheel niet weer te geven in onze webwinkel.
Exacte dotcodes per band weergeven is helaas niet mogelijk. De omloopsnelheid van de banden is dermate hoog ( 3 magazijnen ca 100.000 banden per dag ), dat dit niet haalbaar is. Zeker niet bij meer meer dan 5000 verschillende banden.
Al de door ons verkochte banden zijn geconditioneerd opgeslagen, onder een bepaalde luchtvochtigheid, lichtsterkte en temperatuur, zodat de banden in de magazijnen niet of nauwelijks verouderen. Dit in tegenstelling tot een normale garage of kwikfitter.
U kunt daarom de banden tot max 7 jaar na montagedatum blijven gebruiken.
Alleen bij Caravans en Campers kan de verzekering in haar voorwaarden bepalen dat de Dotcode geldend is voor de levensduur.
Wat betreft het feit dat de banden ingedeukt waren.
Alle banden worden zoals het hoort, kruislings in de magazijnen opgeslagen. Echter komt het voor, zeker bij kleinere banden, dat banden die onderop staan, indeukt kunnen zijn. Dit is geen probleem, echter zijn deze alleen wat moeilijker te monteren. Maar een vakbekwame monteur zal hier weinig problemen mee hebben. Het kan verder geen kwaad voor de band en dezelfde rijeigenschappen en kwaliteiten blijven behouden.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja