Vond je het bestellen gemakkelijk?

Hendri

Band besteld. Kreeg keurig na 2 dagen een mail dat de band verstuurd was en dat ik een trackingcode zou ontvangen. Geen code ontvangen. week later geen band, geen code. Gebeld met bandenprijsvechter, voicemail en dat men nog drie weken op vakantie is.(en dat je wel kunt bestellen en betalen want de band wordt automatisch verstuurd, hmm) ..Gebeld met DPD of daar de fout zat. " sorry meneer de band is nooit bij ons aangeboden". Lekker dan. Een dure band besteld, betaald en niemand bereikbaar. E mail gestuurd om te kijken of daar reactie op kwam ...ook vakantie denk ik.
Ondertussen staat de auto stil moet ik van alles regelen omdat ik de auto niet volledig kan inzetten met een thuisbrengertje.
Krijg ik vorige week een mail(!?!) dat er een foutje in het systeem zit en dat ik zsm een trackingcode krijg van de band.
Ik zit nu nog steeds te wachten op de code maar de band is er inmiddels wel.
Het zal allemaal overmacht zijn er er zal ongetwijfeld een probleem met het systeem zijn geweest. Ik ben helaas diep teleurgesteld en zal de volgende band niet weer hier bestellen.

Sorry ik kan ze niet benoemen.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

geen tips. Info is goed.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Hendri,
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Ons systeem is geheel geautomatiseerd. Wanneer u als klant besteld en via iDeal de bestelling voldoet, dan wordt de bestelling automatisch verzonden.
Helaas (juist) tijdens onze vakantiesluiting, besloot 1 van onze aangesloten leveranciers haar computersysteem geheel te veranderen. Wij waren hiervan niet op de hoogte gesteld.
Het gevolg was dat de leveringen 2-3 extra dagen bleven staan en dat het aanbieden van de trackingnummers niet meer werkte.
Dit bestand werd in een nieuw format door de leverancier aangeboden, waardoor onze server dit niet meer kon lezen en wij u geen trackingnummer meer kon aanbieden.
Zoals aangegeven waren wij met vakantie en konden we dit niet direct herstellen.
Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om het trackingsysteem weer geheel werkend te krijgen.
We begrijpen dat dit voor u vervelend was en vinden dit natuurlijk spijtig.
We doen er alles aan om de klant de juiste informatie te bieden, maar soms wordt dit verstoord door externe factoren.
Uiteraard zullen onze systemen binnenkort weer als vanouds op de juiste manier werken.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee