Vond je het bestellen gemakkelijk?

Rudolf

Ben al enkle jaren klant. Kijk wel een sverder, maar kom toch weer terug bij jullie. Prijs maakt geen verschil meer, de service, het selectie gemak, het betaalgemak en de het eenvoudig navigeren op de site wel. Verder gaat alles correct dus waarom moeilijk doen.

Heldere informatie op de site. Eenvoudig te navigeren, Goede foto's.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Nu weet ik niet meer zeker of het ook zo was, maar na een aankoop hoef (en vooral wens) ik geen verdere (generieke) reclame over banden. Dus zorg dat de cookies dat voorkomen. Ik heb een keuze gemaakt en gekocht.

Verder een optie om het aanod per categorie te tonen. Dus na ingeven van de maten een selectie voor budget banden, best buy, beyond average segement en het topsegment. En die indeling moet zeer goed en correct zij, daarmee maak je het verschil in customer experience.

Bij je account een aantal voorkeuren voor maten opslaan inclusief de aanduiding winter, zomer, all season. Voor mijn geldt dat de maten van de zomerbanden voor en achter verschillend is. De maat van de winterbanden is weer anders, maar wel voor alle 4 gelijk.

En bij bovenstaande een vinkje waarmee ik kan aangeven of ik per set wel of geen aanbieding wil per seizoen (of periode).

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Rudolf,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback.
Wij danken u hartelijk voor de leuke suggesties om onze shop te verbeteren. Daar zijn we altijd blij mee. We gaan hier zeker naar kijken.
Overigens de vervelende cookie reclames, zijn inderdaad niet van ons.
Wij maken de klant liever blij dan, dat we ze irriteren met allerlei popup reclames :-)
Nogmaals bedankt en als u nog meer tips heeft, dan zijn ze altijd van harte welkom.
Deborah Walda
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja