Vond je het bestellen gemakkelijk?

Renes

Prima banden, snel geleverd volgens de aangegeven beloftes.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Ik zag bij montagecentrum staan 10 euro per montage, echter was het 12.50 per band. Ze zeggen dat het een andere prijs was omdat het aluminium velgen zijn. Ook is de banden Firma erg onvriendelijk en niet behulpzaam. Ze hielpen ook niet met het naar buiten brengen van de banden. Er kwam ook geen glimlach vanaf. Jullie zijn prima. Maar hun niet

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Renes ( volledige naam bij ons bekend)
Jammer te vernemen dat de ervaring bij Parkstad in Kerkrade niet goed was.
Onze excuses daarvoor.
De montageprijs was in ieder geval juist. De € 2.50 meerprijs voor lichtmetalen / alu velgen staat ook op onze site vermeld.
Wellicht had de monteur zijn dag niet. Ik zie dat andere klanten wel tevreden waren bij dit bedrijf. Als het goed is ontvangt u nog een verzoek om het montagepunt te beoordelen. Daar kunt u uw ervaring plaatsen. Dit zien wij graag, om zo onze klanten een zo eerlijk mogelijk beeld te geven.
Overigens houden wij de montagepartners in de gaten. Mochten er meerdere klachten komen, dan mogen zij niet meer voor ons werken, omdat wij het belangrijk vinden, dat ook de montagepunten een goede ervaring bieden aan onze klanten.
Nogmaals bedankt voor uw eerlijke review.
Daniël van der Hoek.
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja