Vond je het bestellen gemakkelijk?

Marloes Ekkelkamp

Er was bij mij iets fout gegaan met de bankbetaling, dit heb ik netjes aangegeven in de mail, waarop ik een zeer respectloze mail terug kreeg van de autobanden prijsvechter. Ik heb gezegd wat ik hiervan vond, waarna ik een professionele reactie en oplossing terug kreeg. Ik ging van zeer ontevreden over het bedrijf naar tevreden over het bedrijf.

Dat de de autobanden prijsvechter na een onvriendelijke mail van mij het alsnog opgelost heeft

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Wanneer een klant aangeeft dat er iets niet goed gegaan is, proberen samen met de klant naar een oplossing te zoeken. Wanneer dit er niet is, wel de klant vriendelijk benaderen en de klant het gevoel geven dat het bedrijf er alles aan gedaan heeft.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste mevrouw Ekkelkamp,
U had 2 bestellingen geplaatst en 2 keer betaald.
Dit is voor ons niet vreemd, aangezien er meerdere klanten eerst 2 banden bestellen en na de bestelling besluiten om er toch nog 2 bij te bestellen.
Wij hebben in de 1e mail aangegeven, dat u alleen 2 keer kunt betalen, wanneer u 2 keer een betaalopdracht geef middels uw pincode tijdens betalen met iDeal.
Mocht dit bij u als onbeschoft zijn overgekomen, dan bieden wij daarvoor onze excuses aan.
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja