Vond je het bestellen gemakkelijk?

Ruud Wilschut

Was op zoek naar twee nieuwe voorbanden en deze hier voor een hele mooie prijs gevonden. Bestelproces via de overzichtelijke website ging vlekkeloos en werden ze netjes bij het montagepunt afgeleverd. Het duurde alleen even voordat ik een track and trace code kreeg. Eerst nog met oude gegevens er in en daarna werd dat geupdate. Ik snap niet dat DPD, de vevoerder,niet gewoon een nieuw nummer gebruikt. Maar daar kan de Autobanden Prijsvechter natuurlijk helemaal niets aan doen aangezien er maar een beperkt aantal koeriersbedrijven zijn die banden vervoeren.

Duidelijke en verzorgde website en snelle verwerking van het bestelproces, het gemak van het selecteren van een montagepunt en last but not least, mooie prijzen! Als ik weer nieuwe banden nodig heb weet ik waar ik ze bestel!

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Bij de banden die ik gekozen had stond vermeld dat de band vanaf de hielzone naar buiten toe loopt, biedt deze band ook bescherming tegen velgschade. Helaas was dit bij de maat banden die ik bestelde niet het geval en is dat pas het geval vanaf een bepaalde maat vermoed ik. Best wel jammer, want dit had mede mijn keuze voor deze band bepaald. Maar evengoed mooie banden voor weinig geld (Atlas Green 4S)!

Score voor Autobanden Prijsvechter: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja