Vond je het bestellen gemakkelijk?

Snelle levering en goede communicatie als het uitloopt. Ook hele scherpe prijzen.

Prijzen, communicatie en levering.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Misschien de uitstraling wat opfrissen

Toelichting.

1. Er worden diverse kleuren blauw gebruikt. De wat donkerdere kleur blauw oogt vrij ouderwets, vooral in combinatie met de antraciete / zwarte balk aan de bovenkant.

2. Er worden cliché dingen gebruikt zoals de foto van de vrouwelijke klant met haar quote er bij. Overigens wederom weer een nieuwe kleur blauw er naast. Of de man met de headset bij de FAQ. Ik zou dit soort dingen vermijden aangezien ze heel cliché en onpersoonlijk overkomen. Ga voor moderne zwart wit foto's of Instagram waardige foto's. Ook een klantvriendelijk grapje moet kunnen.

3. De hele opmaak is erg standaard en niet modern. Tegenwoordig zie je heel veel sites met een slide balk bovenaan het scherm. Hierop komen de lopende acties voorbij en handige tips. Overzichtelijk en prettig aangezien je maar 1 boodschap hebt per slide. Dit zou voor jullie ook goed werken denk ik. Bijvoorbeeld die klant review op 1 slide,  'het snel en voordelig weer veilig onderweg' met de lachende vrouw op de 2de slide, de stappen van een bestelling op een derde. Dit maakt de site iets leger en daardoor overzichtelijker. Een te lange pagina met teveel beelden en boodschappen doet doorgaans schreeuwerig en ouderwets aan. Zo van (sorry als ik te direct ben) : koop in ieder geval iets en doe het snel.

4. Last but not least: het logo. Ja in eenvoud zit de meester maar ik denk zeker dat het logo op te frissen. Daarnaast zou ik het logo op de 1 of andere manier verwerken in de gehele strook boven de grijze zwarte balk aan de bovenkant. Dus daar waar het nu donker grijs blauw is.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste Tess,
Hartelijk dank voor de uitgebreide feedback betreffende de looks van de webwinkel.
Enkele kleine zaken hebben we al aangepast (faq o.a) naar aanleiding van uw schrijven.
Zo te lezen bent u aardig op de hoogte van webwinkels en we zijn dan ook blij met dit soort comments. Er staan zaken bij die wij zelf goed vinden, maar die wellicht door ogen van klanten, zoals u, inderdaad minder ogen.
We gaan ons erin verdiepen. Nogmaals bedankt en wie weet worden alle genoemde punten aangepakt.
Nogmaals bedankt en hopelijk zien we u binnenkort nog eens terug in de verbeterde shop :-)
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja