Vond je het bestellen gemakkelijk?

Ik had banden via de site besteld en aangegeven dat de banden afgeleverd moesten worden bij een bandenspecialist. Na ontvangst zou ik gebeld worden door de bandenspecialist voor een afspraak.
Na enige tijd geen reactie ontvangen van de bandenspecialist en na onderzoek bleek dat deze de banden wel ontvangen had, maar aan een andere klant had meegegeven.
De Autobanden Prijsvechter heeft dit "probleem" vakkundig getackeld en ik kreeg andere banden thuis gestuurd. Enige probleem was dat ik langer heb moeten wachten op mijn banden.

dhr Etienne Persijn reageerde altijd goed, tijdig en correct op mijn mailing. Telefonisch lukte het niet om in contact te komen. Maar door de beantwoording van de mailtjes en de wijze waarop; zelfs 's nachts, mag gerust als zeer goed en klantvriendelijk worden genoemd

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Ik heb de snelheid van levering en de info over verloop van de order als slecht en onvoldoende beoordeeld. Dit heeft alles te maken met het track en trace systeem van de verzender DPD. Het T&T van DPD is echt waardeloos. Ik kreeg bv te zien dat mijn banden al verzonden waren vóórdat ik de bestelling geplaatst had en dat ze waren afgeleverd op de dag van bestelling; niet bij de door mij gekozen bandenspecialist, maar ergens in Rijssen.
Later bleek dat de banden wel waren afgeleverd bij de door mij gekozen bandenspecialist, maar dat deze een fout hadden gemaakt.
Mag je dit de Autobanden Prijsvechter aanrekenen? nmm niet. Maar je zou kunnen overwegen om een andere vervoerder te nemen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste klant (naam bij ons bekend)
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review.
Uiteraard betreuren wij het ook, dat het montagepunt de banden per ongeluk bij een verkeerde klant hadden geplaatst.
We zijn blij, dat we daar een passende oplossing voor konden bieden.
Wat de levering van DPD betreft.
Gelukkig gaat meer dan 99% van de leveringen prima. Het overschakelen naar een andere vervoerder is geen optie. Alleen DPD en GLS vervoeren banden. De andere aanbieders niet.
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banden.
Etienne Persijn
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja