Vond je het bestellen gemakkelijk?

D.J.

Prima! Makkelijk en snel!

Overzichtelijke webshop waarbij gebruiksvriendelijkheid centraal staat (makkelijk navigeren en filteren). Ook de concurrerende prijzen zijn een pluspunt.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

De levertijd. Overal wordt vermeld binnen 2 werkdagen, maar in de bevestigingsmail werd dit opeens verruimd naar 5 werkdagen i.v.m. de drukke winterperiode. Dit moet vooraf al vermeld worden. Daarnaast duurde het helaas nog langer dan de 5 werkdagen. Ook zaten de verkeerde stickers op de banden waardoor er verwarring ontstond over de juiste bandenmaat.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste D.J.
Het klopt dat de levertijd in deze periode vanwege het winterbandenseizoen uitloopt naar 3-5 werkdagen.
Toen u de bestelling plaatste, waren er net de eerste tekenen dat de levertijd zou gaan uitlopen. Dit is elk jaar anders, afhankelijk van het weer.
Wij hebben dit gelijk vermeld in de verzendmail en op onze website onder "levering".
Echter was dit nog niet aangepast bij de producten, aangezien dit nogal wat werk is en dit ten tijde van uw bestelling nog niet was afgerond.
Inmiddels staat dit nu ook bij de producten zelf.
Wij excuseren ons dan ook voor dit ongemak.
Daniël
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja