Vond je het bestellen gemakkelijk?

Jan Mooi

Mijn oordeel is behoorlijk gekleurd door de lange levertijd. (bijna 14 dagen) Ik heb echter begrepen dat dit voornamelijk ligt aan de vervoerder DPD, die een trailer heeft laten staan. Mijn mailtjes hierover werden overigens vlot beantwoord en uiteindelijk is de zaak wel opgelost.

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Gezien de lange levertijd is, volgens mij, de vervoerder het zwakke punt. Wellicht dat daar nog verbetering mogelijk is.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer Mooi.
Bedankt voor uw eerlijke review.
Helaas was het inderdaad zo, dat DPD pakketdienst 1 van de gevulde containers met pakketten heeft laten staan op de parkeerplaats van het sorteercentrum en dat het lang geduurd heeft voordat zij daarachter kwamen.
Daardoor was de levering behoorlijk vertraagd en excuseren wij ons daar ook voor.
Het overstappen van vervoerder is helaas geen optie.
Van de grote koeriersdiensten zijn er maar 2 partijen welke banden willen vervoeren en dat zijn DPD en GLS.
Dit is omdat de pakketten niet door de automatische sorteermachines kunnen en deze allen handmatig moeten worden verwerkt.
Andere partijen als TNT, UPS of DHL willen daardoor dan ook geen banden vervoeren.
Dit geldt dan ook voor de andere bandenwebwinkels, welke ook dit ervaren.
Het is dan ook niet toe te schrijven aan ons specifiek als verkopende partij.
Gelukkig komen dit soort zaken ook niet vaak voor en gaan 99.9% van de leveringen gewoon goed.
Deborah,
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja