Vond je het bestellen gemakkelijk?

Meydaa

In eerste instantie .....gewoon, ... normaal.
Bijkomende achteraf kosten als wettelijke verwijderingsbijdrage in het vervolg direct vermelden bij de afzonderlijke bandprijs. Zo krijgt de klant een direct totaalbeeld. Dit is eerlijker en correcter!!!!

Neen

Wat vond je het zwakste punt in onze webwinkel en zou je ons adviseren om aan te passen.

Reactie Autobanden Prijsvechter:

Beste heer, mevrouw Meydaa.
Hartelijk dank voor uw review.
Wij begrijpen wat u bedoelt, echter geven wij op de productpagina`s duidelijk weer dat de prijzen excl. verwijderingsbijdragen zijn. Dit staat rechts bovenin vermeld.
Omdat andere webwinkels meestal de prijzen ook zonder verwijderingsbijdrage weergeven, zijn wij genoodzaakt om dit ook te doen.
Tevens wordt dit direct weergegeven in het winkelmandje.
Overigens vragen wij de werkelijke prijs voor verwijderingsbijdrage, welke op dit moment 1.57 Euro is. Zo zien we dat andere aanbieders soms wel tot 5.00 Euro per band vragen en verdienen aan de verplichte verwijderingsbijdrage.
Dus wat eerlijk en correct is, dat vragen wij ons af bij andere aanbieders. Niet bij ons.
Wij zijn hierin helder en betreuren dan ook uw review.
Autobanden Prijsvechter

Score voor Autobanden Prijsvechter: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja