Offerte
Nazorg
Communicatie

Hessing

Helaas zeer slecht.
Op de dag van vertrek vanuit de VS was de verhuizende partij (Mundo Del Rosa oid) ons vergeten. Dat kan gebeuren : daar hebben wij nog begrip voor. Foutje bedankt, maar hoe daar vervolgens mij is omgesprongen door Atlas, is werkelijk onbegrijpelijk. We hebben niet alleen veel schade aan onze eigen spullen, maar ook heeft de verhuiswagen bij aflevering schade aan de buurt veroorzaakt. Ook dit ; kán gebeuren. De kwaliteit van een bedrijf zit 'm erin hoe je vervolgens deze menselijke foutjes rechtzet, en dat is nu volstrekt beneden peil. Nog steeds op een dagelijkse basis zijn wij bezig met de nasleep van dit alles, en dit met minimale communicatie en hulp vanuit Atlas zijde.
Wij zijn zeer ontevreden, helaas, en zullen ook onze verhuizenden vrienden en collega's ten sterkste Atlas moeten afraden. Nogmaals ; wij hadden dit graag anders gewild en staan tot op de dag van vandaag ervoor open van gedachten te veranderen, als Atlas maar met voldoende assistentie kwam om de nasleep af te handelen, in plaats van ons zelf dagelijks achter de verzekeraars aan te moeten zitten.

Reactie Atlas International Movers:

Bedankt voor uw feedback. Dit past totaal niet bij ons en wij gaan dit intern bespreken.

Score voor Atlas International Movers: 1/5
Zou u Atlas International Movers aanbevelen? Nee