Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lia Heiden

Wat begon met een telefoontje, vanuit Washington DC, naar Atelier Christian om te informeren naar een armband met gourmette/chain schakels resulteerde in fijne ervaring dankzij een ongekende klantvriendelijke benadering van Atelier Christian. Patrick was enorm vriendelijk, en behulpzaam, en toen, ondanks de vele prachtige armbanden die ons getoond werden (via foto's en video vanwege de afstand Washington-Hengelo), ik toch een net iets andere in gedachten had werd een armband veranderd, geheel naar mijn wensen, met een vakmanschap dat indrukwekkend is. Een armband kopen bij een Nederlandse edelsmid, kan alleen wanneer er vertrouwen is in de edelsmid en de klant is, dat was er volop, Patrick was behulpzaam, en reageerde snel op onze vragen, met gepaste and vakkundige antwoorden. Het was een hele fijne ervaring die resulteerde in een prachtige armband, precies zoals we hem wilden. - wonderful experience, extremely helpful, excellent customer service, resulting in a stunning, custom made bracelet-

De persoonlijke aandacht, vakmanschap, de trots van de edelsmid op zijn werk, en het vakwerk dat geleverd is.

Geen enkele, zie ernaar uit om een volgdend sieraad bij ze te kopen en zal ze van harte aanbevelen aan familie en vrienden.

Score voor Atelier Christian: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: armband