Persoonlijk keukenontwerp
Contact met verkoper
Informatie en advies

van Rijswijck

Geweldig !!

We hebben goed advies gekregen van zowel Iris als ook van Vincent. Ze dachten allebei heel goed mee, keken naar wat wij mooi vonden en wat wij belangrijk vonden t.a.v. de nieuwe keuken en dat allemaal op een prettige, niet opdringerige manier. Toen alle voorkeuren duidelijk waren, werd er goed meegedacht t.a.v. wat wel / niet praktisch was en dat het allemaal binnen ons budget paste. Super!
De planning verliep goed, tussendoor soepel contact toen er wat verschoven moest worden in de planning. Het inmeten ging vlot en daarna de plaatsing ging ook top. Complimenten aan Frank daarvoor (nog nooit iemand zó netjes en georganiseerd zien werken als Frank, waarbij ook weer goed werd meegedacht om dingen netjes af te werken volgens onze wensen).
Na plaatsing nog iemand langs geweest om een kastdeurtje te vervangen wat wat beschadigd was aangeleverd en een ander kastdeurtje om te draaien, met nog wat extra tips t.a.v. onderhoud. (dank je, Richard). Allemaal gewoon als service.
Top gedaan. Niets dan lof dus vanuit ons. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken :)

Reactie ASWA Keukens:

Beste van Rijswijck,
Bedankt voor de 10/10 beoordeling! Namens ASWA Keukens wensen we jullie veel plezier met de nieuwe keuken.

Score voor ASWA Keukens: 5/5
Beveel je ASWA Keukens aan? Ja