Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

Frank Witteveen

Na een eerder contact met ander zelfstandig keukenbedrijf, zijn we terecht gekomen bij Aswa in Hilversum, waar we perfect zijn geholpen door Paul Jansen. Hij vroeg ons eerst naar wat wij wilden en luisterde daar goed naar. We werden door de inspirerende showroom rondgeleid en kregen alle voor- en nadelen van de verschillende opstellingen en materialen te horen van Paul. Aangezien we een bouwtekening van de nieuwe aanbouw bij ons hadden en een schets zoals we de nieuwe keuken voor ogen hadden, begon Paul direct te tekenen. We zijn zeer goed voorgelicht wat betreft de mogelijkheden van de keuken en blad en de inbouwapparatuur. Om de prijs zo aantrekkelijk mogelijk te houden adviseerde Paul Siemens apparatuur terwijl onze voorkeur naar het duurdere Miele uitging. Bij de vervolgafspraak was de tekening zo goed als klaar. Na wat kleine aanpassingen was het definitieve plan klaar. De offerte bespreking was een open en duidelijk verhaal, waardoor we direct de knoop hebben doorgehakt. De communicatie hierna was perfect: we werden goed op de hoogte gehouden van levertijden van apparatuur en konden zelf de datum van levering in overleg bepalen. Onze eigen aannemer had de keukenkasten geplaatst en aansluitend kwam er iemand het keukenblad inmeten. Doordat de keukenkasten volgens tekening niet direct tegen de muur geplaatst moesten worden, maar de aannemer dat wel had gedaan, werd er door Aswa direct contact met ons opgenomen, zodat de plaatsing van de kasten hersteld kon worden. Wat een prima service op afstand! Inmiddels genieten we van onze prachtige keuken. Aswa en Paul Jansen: bedankt voor de perfecte service!

Goed luisteren naar de klant en iets doen met die informatie. Perfecte communicatie over iedere stap die werd gezet om te komen tot een prachtig eindresultaat

Score voor ASWA Keukens: 5/5
Beveel je ASWA Keukens aan? Ja