Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

J. Vellenga

Ronduit slecht. Ik heb een uitbreiding op mijn keuken besteld omdat we onze koelvriescombinatie stuk was en we dit anders wilden oplossen. Bij aankoop begreep de verkoper dat we zo snel mogelijk een werkende koelkast en vriezer wilde hebben en zei dat dit binnen 4-5 weken geleverd kon worden. Dat worden er inmiddels helaas 9. Gedurende het hele proces is er geen proactieve communicatie van ASWA geweest en heb ik er zelf voortdurend achteraan moeten zitten. Pas toen ik een deel van de betaling heb achtergehouden kwam er communicatie van ASWA. Ik vind het jammer dat eerst heeft moeten plaatsvinden voordat ik echt merkte dat ASWA in actie kwam. Uiteindelijk is mijn probleem door een eindverantwoordelijke manager op het hoofdkantoor opgepakt en hebben we een compromis gesloten om het resterende bedrag bij oplevering van de keuken te pinnen. Vervolgens is de keuken naar tevredenheid geplaatst. Er zijn nog twee kleine restpunten, maar ik ga ervanuit dat deze ook opgepakt zullen door de service afdeling

Oplossingsgericht meedenken bij het ontwerp van de keuken

Reactie ASWA Keukens:

Bedankt voor uw beoordeling. Wel vervelend om te vernemen dat u teleurgesteld bent in de levertijd.
Half augustus heeft u de aanvulling op uw keuken gekocht en daarbij getekend voor een levertijd van 6 werkweken. Uiteindelijk is alles binnen 7 weken na die aankoopdatum geleverd en gemonteerd. Omdat de week van aankoop een vakantieweek was, hebben we formeel voldaan aan hetgeen we aangegeven hebben, maar het klopt helaas dat in de showroom de verwachting is gewekt dat het sneller moest kunnen.
Veel fabrieken in Europa hebben door de lock-down in het voorjaar een productie-achterstand opgelopen waardoor sommige inbouwapparaten veel minder snel uitgeleverd kunnen worden dan wij gewend zijn. Wij hebben uw ervaring gebruikt om verkoop nog bewuster te maken van de huidige situatie en de juiste verwachting mee te geven bij een aankoop.
Namens Stephanie, webcare ASWA
webcare@aswakeukens.nl