Wat een snelle en probleemloze reparatie had moeten zijn, veranderde in de nachtmerrie.
Ik ben hier 3 keer geweest want bij elke reparatie breken ze iets in jouw auto en moeten opnieuw repareren.
De enige excuus van hen (quote): "De wet van Murphy was hier duidelijk van toepassing."

Reactie ASN Autoschade Vermaire Haarlem:

Geachte heer het antwoord van ons was iets genuanceerder als hierboven vermeld. Nogmaals onze excuses.
Geachte heer Oleksandr ,
het betreurt ons dat bovengenoemde voorvallen zijn gebeurt. De wet van Murphy was hier duidelijk van toepassing. Echter is het nooit onze bedoeling een auto af te leveren welke niet naar tevredenheid is gerepareerd. Helaas waar mensen werken worden ook fouten gemaakt .Echter ben ik van mening dat de oplossing uiteindelijk belangrijk is en we hopen dan ook dat de klachten na tevredenheid zijn afgehandeld . De zaken welke u hierboven aanhaalt zijn inmiddels met betrokken medewerkers besproken en heeft de volle aandacht. Gezien onze eerder reviews van onze klanten kan ik alleen maar zeggen onze excuses voor het ongemak. Wij steven altijd naar een 9+ ervaring welke helaas niet bij u gerealiseerd is.

Score voor ASN Autoschade Vermaire Haarlem: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
01 Evaluatie schadeherstel