Via Centraal beheer ben ik met mijn schaden de rechterachterzijde verwezen naar een schadebedrijf in schiedam ik heb de keuze gemaakt om de schade te laten herstellen bij ASN. ik ben daar keurig netjes ontvangen door het personeel en heb een afspraak gemaakt wanneer ik de schade kon laten herstellen daar ik een rolstoel moet vervoeren werd er gezorgd dat ik een grotere leen auto kon krijgen 2 dagen voordat de schade hersteld zou worden kreeg ik een keurig nette email als herinnering dat mijn auto hersteld zou worden. na 2 dagen kon ik mijn auto weer ophalen en de schade was keurig netjes gerepareerd om dat ik even nog moest wachten ben ik vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar van ASN onder het genot van een kopje thee. hier wordt aandacht aan de klant besteld en gaat het niet alleen om schade te herstellen al met al als de lezers van deze review dan kan ik ASN zeker aanbevelen schade is keurig hersteld de wagen krijg je schoon opgeleverd en het zijn goede valui die vriendelijke mensen zijn . tevens kreeg ik nog een garantiebewijs mee en ASN regelt de schade verder af met Centraal Beheer

Score voor ASN Autoschade SchadeCentrum Rotterdam: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
01 Evaluatie schadeherstel