Reparatie zou 2 dagen duren. Daarom geen vervangende auto gevraagd. Reparatie heeft 5 dagen geduurd zonder dat ik daar over ben geinformeerd. Was netjes geweest dat men mij had ingelicht dat het langer dan 2 dagen werd. Heb nu zelf vervoer moeten regelen.

Reactie ASN Autoschade Heerlen:

Beste,
Wij betreuren dat u niet 100% tevreden bent. Helaas is uw review anoniem, wij kunnen dus niet nagaan om welk voertuig het gaat. Bij de schadeopname geven wij altijd een indicatie van de reparatieduur. Tijdens het daadwerkelijk herstel kan dit altijd afwijken. Soms moeten er bijvoorbeeld onderdelen bijbesteld worden of is er onderliggende schade welke bij de opname nog niet zichtbaar was. Hierdoor kan het herstel langer duren dan aanvankelijk ingeschat. Wij informeren onze klanten hier normaal gesproken altijd over en zouden in uw geval dan ook meedenken in een oplossing qua vervangend vervoer. Het kan natuurlijk zijn dat u hier vanuit uw lease- of verzekeringsmaatschappij geen recht op heeft, maar dan nog proberen we in goed overleg altijd een oplossing te vinden.
Mocht u nog vragen hebben of uw review met ons willen bespreken mag u altijd contact met ons opnemen.

Score voor ASN Autoschade Heerlen: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
01 Evaluatie schadeherstel