Top ervaring gehad! Vca cursus gehad van Mimoun, hele fijne instructeur! Neemt de tijd om je alles goed bij te brengen en uit te leggen. Dankzij deze prettige dag, m’n examen met vlag en wimpel gehaald. Bedankt!
Wat was de naam van de instructeur?
Mimoun
Op welke locatie heb je de cursus gevolgd?
Eindhoven (Best)