Mijn ervaring? Parkeren is al lastig ivm het bedrijf wat ernaast gevestigd is. Stoelen zijn slecht, aan het einde van de dag en begin van de avond kreeg ik erg veel last van mijn rug. De ruimte waar de training gegevens was was een donker hok met 1 lichtkoepel waar daglicht doorheen kwam. De temperatuur was slecht, het was erg koud daarbinnen, een aantal mensen zaten met jassen aan de training te volgen. VCA VOL en VCA BASIS werd door elkaar gegeven, dit is niet handig. Wat verder goed was, was de lunch.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.