Reviews

8.8 / 10
22829 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Anoniem

1/10

De ruimte is zeer slecht, stoelen kun je ook een houtenplank noemen en om daar de hele dag op te zitten is een straf. verlichting slecht, ventilatie slecht, parkeergelegenheid slecht.
kortom waardeloos


Score voor ARBO Centrum: 0.5/5
Zou je ARBO centrum aanbevelen bij anderen? Nee
Aangekocht product: