Locatie was makkelijk te vinden, maar mijn collega was niet te spreken over de locatie zelf (slechte indeling). Het was erg warm de dag van de cursus en de airco mocht niet aan (wat ook niet echt VCA verantwoord is). De instructeur heeft die dag geprobeerd te tijd te rekken, maar is uiteindelijk een uur voor het examen vertrokken. Mijn collega/alle cursisten hebben dus, vanaf 15.30, een uur moet wachten tot dat er iemand kwam die het examen kwam afnemen. Echter was het pakket ook nieuw voor hem, en had hij ook tijd nodig om dit op gang te brengen, hierdoor kon hij pas beginnen om 17.20. En om het verder af te sluiten, zijn we zelf achter het VCA certificaat aangegaan - die wij niet hadden ontvangen.
Reactie ARBO centrum:
Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback!
Helaas kunnen we geen persoonlijk contact met je opnemen, omdat het formulier anoniem is ingevuld. We komen graag met je in contact. Je kunt ons bereiken via info@ARBOcentrum.nl of telefonisch op +31 (0) 88 123 0 888.
Wij horen het graag.
Met veilige groet,
Mylene